Jak pomnożyć liczbę Klientów pozyskiwanych przez Google? Sprawdź nasz poradnik!

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Regularne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych to nadrzędny cel dla każdego właściciela firmy oraz główny powód, dla którego przedsiębiorcy decydują się na działania marketingowe. Jeśli mowa o promocji marki, warto zwrócić szczególną uwagę na kampanie w wyszukiwarce Google. To właśnie pozycjonowanie stron internetowych oraz płatne linki sponsorowane Google Ads w kilku ostatnich latach mogą wyróżniać się najwyższym współczynnikiem pozyskiwania stałych Klientów. Z jakiego powodu wyszukiwarka jest aż tak popularna? Jak można ułatwić ścieżkę dotarcia do potencjalnych kontrahentów? Specjaliści z agencji reklamowej AFTERWEB odpowiadają na takie pytania w tym artykule. Gorąco zapraszamy do lektury, to sprawdzone rekomendacje!

Google Ads i pozycjonowanie stron to doskonały sposób na ekspozycję marki w sieci

Powoli trzeba przyzwyczajać się do zjawiska, w którym internet odgrywa kluczową rolę w kwestii pozyskiwania nowych klientów. Znacząca część handlu przeniosła się właśnie do sieci, a ostatnimi laty również przedsiębiorstwa usługowe coraz chętniej inwestują w promocję online. Żeby marketing był skuteczny, powinien docierać do jak największej liczy potencjalnych odbiorców. Dziś ciężko o znalezienie kanału reklamowego, który gromadzi większą publiczność od Google. Pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie Google Ads cieszą się tak dużą efektywnością, ponieważ z usług wyszukiwarki korzysta nawet kilka milionów unikalnych użytkowników. Mowa tu o danych wygenerowanych dla Polski. Wśród nich z całą pewnością znajdziesz masę potencjalnych Klientów. Zasada jest prosta – jeżeli zadbasz o doskonałą widoczność na pierwszej stronie z wynikami dla poszczególnych słów kluczowych, możesz liczyć na zwiększone zainteresowanie ofertą. I to bez znaczenia, jaką branżę aktualnie reprezentujesz.

Fot. materiały klienta

„Dzisiaj każdy korzysta z Google. Wyszukiwarka to już nie tylko bank definicji oraz wiadomości ze świata. To też sprawnie działające narzędzie marketingowe, gdzie przedsiębiorcy mogą promować własne działalności gospodarcze. Aby móc jednak wykorzystać ogromny potencjał i zasięg Google, musisz znaleźć się na pierwszej stronie z prezentowanymi wynikami. To ona gromadzi największą publiczność i generuje gigantyczne zainteresowanie poszczególnymi ofertami. Żaden potencjalny Klient nie zdecyduje się na głęboką analizę czeluści wyszukiwarki. Usługa pozycjonowania SEO lub płatne reklamy Google Ads zadbają o jak najlepszą ekspozycję brandu.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Troska o każdy detal wyróżnia liderów branż. Oto pozycjonowanie i Google Ads od kuchni

Z naszego artykułu wiesz już w jaki sposób zadbać o ekspozycję przedsiębiorstwa w sieci. Teraz czas na wyciśnięcie z wyszukiwarki Google wartościowego soku w postaci Klientów. Olbrzymią rolę odgrywają tutaj słowa kluczowe. Stanowią one przecież fundament każdego pozycjonowania stron internetowych oraz są integralną częścią kampanii Google Ads. Skup się na tym, żeby były one sprzedażowe. Generowanie pustego ruchu dla statystyk mija się z celem. Oprócz fraz, warto poświęcić kilka chwil nad geolokalizacją kampanii. Zweryfikuj, czy aby na pewno wyświetla się ona osobom, do których powinien trafić przekaz marketingowy. Regionalne promowanie usług i sklepów online także można uznać za efektywne. Sama widoczność to za mało do ogłoszenia sukcesu firmy. Istotnym elementem kampanii w Google będzie również sposób prowadzenia działań reklamowych. W kanale Ads pielęgnuj budżety i stawki CPC, natomiast w przypadku pozycjonowania dbaj o wartościowe linki pozyskiwane w ramach link buildingu i o optymalizację strony pod kątem algorytmu wyszukiwarki Google. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Radio Wielkopolska®
Radio Wielkopolska®